fredag den 9. juli 2010

Full frontal...

Min i forvejen meget lille bil bliver kortere og kortere. Forskærmene blev skåret af for snart længe siden, og nu er fronten også væk.


Det var meningen at inderskærmene skulle lappes og så ellers ud at køre igen, men efter at have pillet lidt i dem har jeg bestemt mig for at skifte dem ud i begge sider. Det ville blive noget tidskrævende juks at prøve at redde dem, og hos MiniSport fandt jeg de forreste dele af inderskærmene til en fornuftig pris. A-stolpen som fordørshængslerne er skruet i, viste sig også at have mistet en væsentlig del af sin godstykkelse, så nye blev bestilt til begge sider. Jeg frygter lidt at skulle til at skifte disse stolpedele, og især at få de gamle stykker ud, for de er gjort fast med en farlig masse punktsvejsninger som skal bores ud fra "forsiden".

Ingen kommentarer: